Миний хэрэглэдэг програмууд: Kaspersky Internet Security 2009

Энэ бол миний хэрэглэдэг антивирусын програм.

Ямар антивирусын програм хамгийн сайн нь вэ? гэдэг асуултанд хүн болгон өөр өөрийнхээрээ хариулах байх.
Энд бичсэнээр бол:
  1. BitDefender AntiVirus
  2. Kaspersky AntiVirus
  3. ESET Nod32
  4. AVG AntiVirus
  5. F Secure AntiVirus
  6. Trend Micro
  7. Mcafee VirusScan
  8. Norton AntiVirus
  9. CA AntiVirus
  10. Norman AntiVirus
юм байна.

Гэхдээ Касперский сайн л даа. Би Касперский хэрэглээд 3 жил болж байна. Өмнө нь Mcafee Virus Scan Enterprise хэрэглэдэг байсан юм. Хоёрдугаар курст байхад билүү дээ манай сургууль дээр Аллах гэж нэг вирус дэлгэрсэн юм. Тэр вирусыг макафий олж устгаж чадахгүй, харин Касперский хамгийн сайн илрүүлж, устгаж байсан болохоор нь касперскийг хэрэглэж эхэлсэн. Түүнээс хойш Касперскийг тасралтгүй хэрэглэлээ. Миний итгэлийг алдсан удаа байхгүй. Ер нь орос ах нарын бүтээл цаанаа л нэг өөр байдаг шүү дээ. Файлыг шалгахдаа компьютерийг жоохон удаагаад байдаг дутагдалтай талтай, гэхдээ Нортон -г бодвол ч хурдан л даа.

Миний хэрэглэдэг хувилбар: энд байгаа, харин ажилладаг Лиценз нь энд байна.

0 сэтгэгдэлтэй: