A Sound - Шал Дэмий

Шар үстэй царайлаг охин байсан
Шал дэмий бүтэн жил хүлээсэн
Анх эхлээд тэр намайг гуйсан
Арван сар хамт тэгээд байсан

Нэг л өдөр явсан
Тэр намайг нэг жил хүлээ гэсээн
Тэр тэр охин хөөрхөн охин байсан
Тэр тэгээд худалч охин болсон
Тэр надад хайртай гэдэг байсан
Тэр тэгээд нисээд намайг мартсаан
Нэг жилийн дараа захиа ирсээн
Нэг хүнтэй суусан гэдгээ хэлсээн
Тэр тэгээд түүнд хайртай гэсэн
Тэр одоо намайг мартсан гэсэн

Тэрнээс хойш удалгүй захиа ирсэн
Тэр одоо ганцаараа болсон гэсэн
Надаас тэр уучлалт гуйсан байсан
Надтай хамт хайрт минь уншиж байсан

Нэг л өдөр явсан
Тэр намайг нэг жил хүлээ гэсэн
Тэр тэр охин хөөрхөн охин байсан
Тэр тэгээд худалч охин болсон
Тэр надад хайртай гэдэг байсан
Тэр тэгээд нисээд намайг мартсан
Нэг жилийн дараа захиа ирсэн
Нэг хүнтэй суусан гэдгээ хэлсэн
Тэр тэгээд түүнд хайртай гэсэн
Тэр одоо намайг мартсан гэсэн гэсээн ...

Шал дэмийShal demii - A-Sound

0 сэтгэгдэлтэй: